آموزش و مشاوره

آموزش مهارت های مورد نیاز جامعه برای زندگی سبز

آموزش و مشاوره

آموزش مهارت های مورد نیاز جامعه برای زندگی سبز

آموزش  و مشاوره

آموزش تخصصی مدرسه ودانشگاه وبحث استاندارد سازی وبا لا بردن بهره وری وکارایی واستفاده از شیوه های نوین آموزش باعث پیشرفت تحصیلی خواهد شد، تیمی از بهترین متخصصین واهل علم وفن وباتجربه همراه ماست .باید در جهت گسترش رشد پایدار ، منابع مورد نیاز دانش آموزان ودانشجویان واساتید تلاش کرد.کار وکارآفرینی وتولید درقالب شرکت های دانش پنیان وتبدیل تولید آنها به ارزش افزوده وهموارسازی فروش وصادرات کالاها وخدمات ونیازمندی های آنان با رویکردحفظ محیط زیست برای کارخانه ها وکارگاه ها رسالت ماست،منشور اخلاقی ما توسعه فرآیند آموزش وپرورش وتربیت وتولید وفروش فرا جو است آنهایکه دوست دارند زندگی انسانی وپر فضیلت را تجربه کنند ونعمات الله ی متعال را پاسخگو شوند، برای ما توسعه اخلاق مدار سبز ایران عین ایمان است . وظیفه ما صداقت وتعهددر خدمات درخواستی است. روح ما فقط با ایمان به خد ا ومردم آرام می ماند. پس باهم وبرای هم باتوکل به خدا برای تولید وکار بیشتر وثروت بیشتر وحال وآینده بهتر با مصرف بهینه . بسم االله

                                                                                    

تیم مشاوران اقتصادی تجارت گستران ایرانیان

(با سالها تجربه گرد هم آمده ایم)

گاهی اوقات ممکن است شرکتی قصد افزایش و توسعه فعالیت داشته باشد اما مدیران نمی‌دانند از چه راهی این اتفاق ممکن است؟ ما می توانیم در افزایش فروش و سرمایه گذاری، شرکتی تخصصی را راهنمایی کرده و بازدهی و فروش آنرا را افزایش دهیم. بهبود روند کار و راهکارهای انجام کار در یک کسب و کار یکی از مزایای داشتن مشاور اقتصادی تجارت گستران ایرانیان است.

گاهی یک مرکز دچار مشکل اقتصادی ، تجاری ، بازارسازی ‌شود که حل کردن آن به تنهایی امکان پذیر نیست و نیاز به تیم مشاور دارد ،زیرا که مشاور اقتصادی کمک می کند تا با کمترین وقت و کمترین هزینه مسئله را حل کنید.

همیشه افرادی مثل "ما" هستند که به صورت فعال و عملی درگیر مسائل مختلف کسب و کار هستند و درباره آن اطلاعات زیادی دارند، قدرت ارزیابی و بررسی بالایی دارند که می‌توانند به مخاطب در بهره‌برداری از فرصت ها کمک کند.

تحقیق و پژوهش باعث میشه که انسان از تمام ابعاد به کار خود مسلط باشد. تیم مشاور اقتصادی تجارت گستران ایرانیان تیم تخصصی به حساب می آید.

تیم مشاوران اقتصادی ما مسائل کاری را بررسی و تجزیه تحلیل می‌کنند و با تجاربی که دارند به حل مسئله می پردازند.

تیم مشاوران اقتصادی ما روشی را که بهتر و سودآور تر است شناسایی می کند و آن را معرفی کند.

تیم مشاوران اقتصادی ما با مفهوم مختلف کار آشنا هستند و در زمینه تامین نیاز تخصصی بهترین روش نوین را ارائه می دهد .

در واقع در زمانی زندگی میکنیم که وضع اقتصادی بسیار پیچیده است و به راه انداختن یک کسب و کار خوب و پردرآمد کار بسیار دشواری است، یک تصمیم اشتباه در کسب و کار خیلی زود ما را از دور رقابت با رقبا خارج می کند رقابت شغلی یکی از مهم ترین مسائلی است که نیاز به تیم مشاوران اقتصادی تجارت گستران ایرانیان  دارد. تیم مشاوران اقتصادی ما علم و تجربه خود را با هم ترکیب می‌کند و در راستای ارائه بهترین راهکارها و برنامه‌ها پیش می‌رود، یک مشاور اقتصادی در کشور و فراتر از مرزها  کسب و کار شما را به نقطه دلخواه تان می رساند.

هر شرکتی باید یک برنامه خاص داشته باشد و طبق آن پیش برود برنامه‌ای که موجب کسب و کار شما در بهترین حالت خود شود.

مشاور اقتصادی نیاز های شما را بررسی می کند و راه های لازم برای رشد و توسعه را در اختیارتان قرار می دهد. مشاور اقتصادی به دنبال فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری است، مشاور اقتصادی شما را به بهترین نقطه از کسب و کارتان نزدیک می کند ،زیرا که موقعیت شما را از نظر رقابتی در نظر می‌گیرد و بهترین راه و روش را انتخاب می‌کند.

مشاوره اقتصادی تک بعدی نیست و همه ابعاد را بررسی کرده و درنظر میگیرد و تسلط دارد مثل اقتصاد در کسب و کار، اقتصاد در تجارت، اقتصاد در مدیریت و اقتصاد درکارآفرینی... اینا همه به مشاور اقتصادی نیاز دارد،که با ارائه یک برنامه‌ریزی دقیق آینده‌ای بهتر را برای شما رقم بزند.

مشاور اقتصادی جایگاه شما را از نظر اقتصادی بررسی می کند و به شما مشاوره می‌دهد تا به هدف بلندمدت و کوتاه‌مدت خودتان برسید. راهکارهای اقتصادی که به شما ارائه می شود با توجه به شرایط اقتصادی و زمان امکان تغییر دارد.

تیم مشاوران اقتصادی تجارت گستران ایرانیان برای برنامه هایش اولویت‌بندی دارد و هر کدام را در زمان مناسب خود ارائه می‌کند و انجام می‌دهد .

افزایش سودآوری، افزایش بهره‌برداری، استخدام نیروهای انسانی جدید، استخدام مدیر عامل مجرب ، بازارسازی، ساخت برند و مطرح شدن.

 مشاوران اقتصادی به مدیران سازمان ها و شرکت ها در زمینه افزایش سودآوری مشاوره می‌دهند،  به شما در نگهداری ارزش پول تان اطمینان می دهند. مشاوران اقتصادی مسئول نظارت بر مشکلات اقتصادی سازمان مشاوران اقتصادی شریک برنامه‌ریزی شما هستند. مثلاً شما در نظر دارید با سرمایه ای که دارید کسب و کار تان و یا برای صادرات به خارج از کشور را توسعه دهید. برای تحقق این اهداف نیاز به مشاوره اقتصادی دارید تا شما را در برنامه‌ریزی‌های تان کمک کند مشاوره اقتصادی شما در کنار هم موضوعات مختلف را بررسی می کنید. اینکه چه میزان پولتان را سرمایه گذاری کنید از سود بانکی استفاده کنید چرا بیمه داشته باشیدکمک می‌کند.

 ما در روز ممکن است برای امورات شخصی اول نظر دوستان و آشنایان خود را بپرسیم اما این روش قابل اطمینان نیست زیرا کسی که ما از او مشاور اقتصادی می‌گیریم باید فردی باتجربه متخصص باشد باید در نظر داشت که مشاوره یک شغل تخصصی است .
مشاوران اقتصادی همه ابعاد را در نظر می‌گیرد و در زمینه‌های مختلف مفید است مشاوره به عنوان یک روش مهم است برای کم کردن افراد شناخته شده در زمان گذشته مراجعه و مشاور چندان رایج بود و از تجربه خود درمانی داشته و به مشورت با افراد

پول برای کسب و کار مثل اکسیژن برای بدن است.مشاور اقتصادی باتجربه با دانش و علمی که دارد یک سرمایه گذاری خوب را

مشاوراقتصادی در درک کردن راهکارهای سرمایه گذاری و بازده و خطرهای احتمالی به شما یاری می رساند.

مشاور اقتصادی در اجرای برنامه ها به شما یاری می‌رساند و انواع سرمایه گذاری هارا به شما پیشنهاد می دهد تا آینده ای با برنامه ریزی عالی داشته باشید.مشاوره اقتصادی با ملاقات کردن با شما به صورت حضوری یا تماس تصویری آغاز می‌شود و برای تعیین اهداف و برنامه ریزی با شما مصاحبه می کنند.

یک مشاور اقتصادی مجرب شما را در کنار اهدافتان در نظر میگیرد و با ارائه خدمات مختلف به پیشرفت و توسعه شما کمک می کند .شما باید قبل از‌انتخاب مشاوراقتصادی خود تحقیق کنید و مشاوری را انتخاب کنید که برنامه ریزی دقیق داشته‌باشد و با یک نظم و روتین مشخص عمل کند ،نیاز های مالی شما را در نظر بگیردو شما را در راه رسیدن به اهداف اقتصادی یاری رساند .

مشاوره اقتصادی می تواند تلفنی یا حضوری و یا اینترنتی و آنلاین برگزار شود. در هر کدام از این حالات می توان مزایایی را مشاهده کرد. مرکز مشاوره اقتصادی زندگی خوب نیز لازمه خود دیده است تا مشاوره تلفنی و آنلاین را راه اندازی کند که کاربران خود را از مزایای این نوع مشاوره نیز بهره مند کند.

 

 

 

تمرکز تیم ما بر:

تعامل میان مشاوران اقتصادی و مشتریان یک جنبه کلیدی در موفقیت کسب و کارها است. در اینجا چند راه برای برنامه‌ریزی و تعامل مؤثر میان این دو گروه را تشریح می‌کنم:

  1. ارتباط باز و شفاف:

مشاوران اقتصادی باید با مشتریان به صورت شفاف و باز صحبت کنند. ارتباطات باز، اطمینان از مشتریان را افزایش می‌دهد و به آن‌ها اعتماد می‌آورد. ارتباطات باز شامل به اشتراک گذاری اطلاعات، تبادل دانش و تجربه، و ایجاد روابط مؤثر است.

  1. گوش دادن فعال:

ما به نیازها و مشکلات مشتریان گوش فرا می دهیم. این کمک می‌کند تا مشکلات را بهتر تشخیص داده و راه‌حل‌های مناسبی ارائه دهند. گوش دادن فعال شامل پرسش‌های دقیق و توجه به جزئیات است.

  1. ارزیابی و بازخورد منظم:

مشاوران باید عملکرد خود را ارزیابی کنند و بازخورد منظم از مشتریان دریافت کنند. این کمک می‌کند تا بهبود‌های لازم انجام شود و رضایت مشتریان افزایش یابد.

  1. تبادل دانش و تجربه:

مشاوران باید تجربیات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارند. این تبادل می‌تواند به بهبود روند کاری و ارتقاء کیفیت خدمات کمک کند.

 

 ماتوانایی برگذاری دوره های آموزش  تخصصی در زمینه های مختلف تجاری وصنعتی وکارآفرینی با مدارک معتبر ومورد تایید داریم خدمات ویژه ما شامل مشاوره دستگاه های نوین واستاندارد امحای زباله بیمارستانی وتصفیه پساب کارخانه ها ومجتمع ها طبق نوع پساب  آنها که مورد پذیرش سازمان محیط زیست واستاندارد ایران است وایجاد بازار وفرصت های تولیدی فرامرزی وصادارات قانونی به کشورهای مقصد است.